Fantasi.

Okej, lika dålig som vanligt på att uppdatera. Men har inte direkt haft något jättespännande att skriva heller. Det har jag väl visserligen aldrig ändåså, men vad fan :P
Helsjuka drömmar jag haft dom senaste nätterna. Jag fick ett barn bara POFF helt plötsligt, och massa sjuka grejer, haha. Ibland kan man ju verkligen undra vart fasiken man får all fantasi ifrån. Men roligt var det. Skickade sms till Niklas direkt när jag vaknade också och berättade, snacka om att han fattade noll eftersom det var något helt annat han hade smsat om. Glömde ju dock nämna i mitt sms att det var en dröm jag pratade om, haha.

Och jag verkligen älskar vårvädret som kommit på besök. Det är underbart med sol och värme, man blir glad i både kropp och själ. Trist bara att man inte direkt kommer få njuta av vädret utomhus idag eftersom vi skall tvätta, men men, det måste väl också göras.

Och ett svar på frågan kunde vara trevligt..

TYCK TILL

KOMMeNTAR:

Namn:
^ ReMeMBeR Me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0