Dåååålig uppdatering!

Helgen är över, sen ett par dagar visserligen, men jag har verkligen inte haft ork eller lust att skriva något. Jag har bara umgåtts med Niklas & Pia dagarna i ända typ, haha. Det är här jag hör hemma, det är verkligen så det känns. Även om det är sjukt trångt att bo tre vuxna människor i en liten två, men det är på G att lösa sig. Hoppas jag åtminstone. Väntar på besked från min kära handläggare på sysselsättning&försörjning. Hon är ovanligt seg på att svara på mail märker jag, haha.
Helgen var typ huuuur bra som helst faktiskt. Fredagen var riktigt kul! TAAAAACK EMMA för att du finns i mitt liv! Lördagen blev liiite mindre lyckad än vad det var planerat, men slutade roligt ändå faktiskt. Det bästa var åtminstone mackan från Subway!!! Det är fan KÄRLEK! HAHA.

Jag har fått feting glada nyheter åtminstone. Det verkar som att Rickard äntligen bestämt sig för att dra sig upp hit för ett besök i våran härliga stad. Heuheu, det är ju inte en dag försent med tanke på att vi pratat och varit sjukt bra vänner i flera år men aldrig lyckats ses ännu. Det kommer bli enormt spännande. Men känner jag mig själv rätt kommer jag väl säkerligen göra bort mig totalt ;)

Jaja, nu ska jag dricka upp mitt kaffe och fortsätta vänta på att Niklas kommer hem från AMA.

Puss!

TYCK TILL

KOMMeNTAR:

Namn:
^ ReMeMBeR Me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0