baby i'm the worrying kind

Usch och fy vad jag mår illa idag! Jag vet fasiken inte varför heller, men det går väl över antar jag.
Blir ialla fall myskväll med Niklas idag. Det blir skitbra! Jag orkar ändå inte göra något annat än att sitta och glo på film och ta det lugnt. Imorgon har vi en spännande dag framför oss! Herregud alltså. Haha!
Lite jobbigt bara att jag är fett orolig för lillebror som åker ensam på kryssning med sina vänner idag. Jag kan inte låta bli att hålla fast vid rollen som överbeskyddande storasyster. Fast varför skulle jag? Han är ju trots allt min lillebror, mitt kött och blod! Haha, vad töntigt det låter när man tänker på det.

     
ÅH, nu blev jag kär! KÖP ÅT MIG! (allting från eleven.se)

TYCK TILL
Postat av: Erik/Froggy

Du kan ju handla såna bra saker av mig med eller hur

2008-09-26 @ 00:23:09

KOMMeNTAR:

Namn:
^ ReMeMBeR Me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0