time has changed


ÅH, nu känner jag mig helt glad i kroppen igen! Vi träffades idag och allting kändes sådär bra igen. Även om saker och ting är annorlunda mot vad dom var för en vecka sen. Men vi har ändå återgått till det vi hade innan. Och det känns sjukt bra, vi har inga krav på oss längre.
Även om vi kom överens om en regel, men det är ju något vi båda kan hålla oss till också. Det blir nog skitbra det här.

Och det känns som att det enda jag faktiskt skriver om är mina kärleksproblem. Som om det är det enda som existerar i mitt liv. Men så är det ju inte, men min vardag är ju egentligen rätt tråkig. Känns lite väl som slöseri med tid om jag skulle sitta och beskriva hur en dag i mitt liv ser ut. Det skulle bli samma sak vareviga dag. Jag vaknar sent på eftermiddan, kokar en kanna kaffe, dricker upp det, sitter vid datorn och lyssnar på musik, pratar med folk på msn och glor runt, sen lägger jag mig i sängen och tittar på mina serier jag vill se, sen hamnar jag antagligen framför skärmen igen och till slut tillbaka i sängen och drömmarnas land.
Jäklar vad intressant det skulle vara att läsa, NOT! Men vad fan, vissa dagar ser ju åtminstone annorlunda ut. När man får besök av Niklas t.ex. Eller när man åker iväg och fikar med Cissi. Men det känns inte heller som en dag jag skulle beskriva i ett blogginlägg. Det är något man nämner av bara farten.

Och jag börjar nästan bestämma mig för vad jag ska göra med mitt liv, om det nu händer något med mitt liv. Jag vill ialla fall sätta mig i skolbänken igen, plugga upp betyg och försöka komma någonstans. Fast då finns det ju dock ett litet problem, jag vet inte riktigt VAD jag vill plugga. Jag ändrar mig ju från vecka till vecka. Hur fasiken ska jag kunna söka någon utbildning om jag inte ens vet vad som lockar mig mest? ÅH, jag blir så irriterad på att jag aldrig bara kan välja en sak, och sen hålla mig till det. Nejnej, jag måste alltid komplicera allting, för det är sån jag är. Jag är komplicerad, fuckad! HAHA. det var ett roligt ord att använda i det här sammanhanget.
Men men, jag borde kanske sätta mig ner någon dag, och verkligen gå igenom utbildning efter utbildning grundligt och sen göra upp en plan för ett år framåt. Med viktiga saker jag måste orka ta tag i. Det vore ju något att kämpa för.

TYCK TILL

KOMMeNTAR:

Namn:
^ ReMeMBeR Me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0