Morgonstund har guld i mun(d?)

Morgonkaffe, enorm trötthet och musik. Bra start på dagen. Visserligen har jag ju redan hunnit vara nere på staden för ett möte, och träffat Niklas. Jisses, jag börjar nästan komma någonstans. Mötet gick jättebra och nu har vi gjort upp en planering som jag ska följa månadsvis. Det känns bra faktiskt, jag behöver fasta rutiner, nya rutiner. Jag behöver bryta gamla mönster.



Köp dessa tre till mig, så älskar jag dig! Samtliga från halens.se


Åh, jag vill shoppa nya kläder! Och skor med för den delen! Jag skulle faktiskt behöva ett par nya Converse. Dom rosa börjar gå sönder, och mina randiga har jag inte sett på över ett år. Helt hemskt. Mina favvopjucks!
Men men, det är bara bita ihop, jag har fan inte råd att shoppa! Det suger rätt hårt. Min höstgarderob behövs faktiskt uppdateras. Nu har jag ju mest bara kjolar och sånt. (Och konstigt nog så finns det inte ens ett par byxor med på min önskelista atm)
Nej, om man kanske skulle ta sig en till kopp kaffe, se ett avsnitt av L-word och bara ta det lugnt ett tag. Kanske borde jag hoppa in i duschen sanrt också?

TYCK TILL

KOMMeNTAR:

Namn:
^ ReMeMBeR Me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0