In my mind

Gårdagen var kalaskul! Blev besök hos Alina som äntligen tagit examen från frisörskolan! :)
Man är ju mätka stolt över henne som verkligen klarade av det med galans! Kvällen bjöd på vin, öl och singstar. Otroligt trevligt faktiskt, även om dagen i sig var ganska.. till och från.

Och snart åker jag äntligen iväg till älskling. Jag längtar så jag spricker och dör! Nästan åtminstone. Jag längtar bara efter att få krama om honom och känna närheten. Jag behöver få andas och leva igen. Jag längtar mest efter att bara få sova brevid sådär alldeles jättenära och höra hans andetag. ÅH, finns ingen finare känsla!
Och jag blir verkligen bara mer och mer kär för varje dag som går och jag älskar det! ^^

TYCK TILL

KOMMeNTAR:

Namn:
^ ReMeMBeR Me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0