i only wanna be with you


ÅH, nu är helgen över och jag hatar det. Jag har haft det så sjukt jävla bra när jag fått vara med den som betyder mest. Han som får mig att andas och leva på riktigt igen. Även om det varit mycket konstigheter som hänt under helgen också så har den varit så jävla underbar. Vi kom några steg närmare varandra och jag har nog aldrig varit såhär kär som jag är nu. Allting känns så jävla rätt på många sätt och vis och det är så sjukt skönt. Äntligen är det min tur att vara lycklig.
Men jag hatar verkligen att vara ifrån honom. Så fort jag satte mig i bilen och vi började åka så ville jag bara gråta och hoppa ur och fortsätta finnas i hans närhet.

Saknad måste nog vara en av dom jobbigaste känslorna som någonsin funnits. Även om jag älskar tanken på att jag faktiskt har någon jag saknar varje sekund jag är ifrån honom. Och hej vad jävla sentimental jag börjar bli. Hej toffel hej toffel hej toffel! Men det skiter jag i, för jag är glad, kär och lycklig som få.
Men det är snart helg igen, då får jag äntligen ha honom för mig själv igen. Jag längtar ihjäl mig. Varje sekund räknas.
Jag kan inte sluta tjata om att jag är kär. JAG är KÄR! Det är nästan helt overkligt.

TYCK TILL

KOMMeNTAR:

Namn:
^ ReMeMBeR Me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0