I love you!


Så sitter man här igen, helt ensam. Typ. Lillebror är visserligen vaken, men lillasyster sover sen flera timmar. Haha, jag lider lite med henne som måste kliva upp till skolan om  några timmar. Men samtidigt är jag nog lite avundsjuk. Jag saknar själva grejen med att kliva upp på morgonen och åka iväg till skolan, även om jag samtidigt är så sjukt glad för att jag slipper skiten.
Det känns iaf skönt att få komma hit ibland och bara koppla bort allting som finns hemma, alla minnen och allting. Även om jag tänker på allting precis lika mycket när jag är här.  Men shit happens antar jag. I veckan ska jag och Niklas åtminstone ta tag i saker och ting och fixa och trixa. Det ser jag faktiskt fram emot, sjukt mycket! Han är bästa skiten, på riktigt.

Och eftersom jag har världens tråkigaste liv så sitter jag bara och surfar runt och drömmer om saker jag vill kunna köpa. Som denna t.ex:

från Sweone.com!

ÅHÅÅ, jag är kär i såna kepsar. Men drömma går ju alltid, för min ekonomi lär fasiken inte tillåta såna köp, åtminstone inte just nu. Såå.. köp den åt mig tack! ^^
Det är ju trots allt snart min födelsedag, jag gillar läget! MINUS det faktum att jag blir ett år äldre, ett år närmare döden. Usch & fy! Men whatever, alla blir väl gamla någon dag. Och nu tänker jag nog gå och lägga mig och glo på tv och försöka sova.
PUWS!

TYCK TILL

KOMMeNTAR:

Namn:
^ ReMeMBeR Me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0