down, down, down!


ÅH, morgonkaffet är nog det bästa under hela förmiddagen. (Ja, det är fortfarande förmiddag i mitt huvud).
Jag är riktigt sugen på att hitta på något skoj idag, vad som helst förutom att bara sitta hemma och ruttna bort i min ensamhet. Visserligen kommer ju lillebror förbi om en liten stund. Men efter det då? Vad händer då? Jaja, något lär väl dyka upp, det göre ju vissa dagar.
Och jag har sån extrem lust att shoppa idag! Jag hittade grymt mycket snygga saker nere på staden igår, synd bara att ekonomin antagligen inte kommer tillåta någon som helst shopping denna månad. Men man vet ju aldrig. Jag skulle ju åtminstone faktiskt behöva en ny plånbok. Och en mascara! Trist bara att dom höjt priset med typ.. 50:- på min favvomascara. Det är ju rena rama rånet. SÅ jävla värd är den inte. Jag får helt enkelt hitta en ny favorit, som kostar UNDER 150:-!!

Och jag borde verkligen ta tag i mitt liv och städa denna vecka, för gudarna ska veta att det behövs! Rejält! Men jag orkar bara inte. Jag skjuter bara upp det hela tiden, precis som med allting annat. Men imorgon borde jag ta tag i mitt liv och göra det. Tvätta behövs också. USCH! Tråkiga "kvinno-sysslor"!!
Jaja, nu ska jag dricka upp mitt kaffe och vänta på lillebror!
Puws!

TYCK TILL

KOMMeNTAR:

Namn:
^ ReMeMBeR Me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0