The love letter!


Det var du som fick mig att andas, som fick mig att vilja ta tag i mitt liv. Leva på riktigt igen! Jag klommer aldrig kunna tacka dig nog för att du visade mig vad kärlek verkligen är. Som jag sagt till dig flera gånger så har jag aldrig känt såhär starkt för någon innan. Och det krossar mitt hjärta, på så många sätt. Jag har aldrig i hela mitt liv känt mig så rädd och osäker på något förut. Men samtidigt vet jag precis vad jag vill. Jag vet bara inte riktigt hur jag ska bete mig, hur jag ska visa för dig hur mycket du verkligen betyder.
Jag har nog aldrig haft såhär svårt att sätta ord på vad jag känner. Och det gör mig arg. Jag vill kunna berätta precis hur det känns när jag tänker på dig, när jag pratar med dig och framförallt när jag är med dig. Jag vill kunna förklara hur jävla hårt fjärilarna i magen flyger runt, runt runt. Hur det känns i hela kroppen. Hur jag bara vill skrika ut till hela världen att jag är så galet kär så jag går sönder när jag är utan dig, att jag älskar dig så det gör ont.
Jag har aldrig tidigare upplevt så mycket känslor på en och samma gång, som jag gör när jag är med dig. Du får mig att känna saker jag aldrig trodde jag skulle få uppleva. Jag kände mig så sjukt hel när jag var med dig, när du låg och höll om mig, pussade min panna och sa att du älskade mig. Då var det ingenting annat som räknades, bara att jag fick vara med dig. Jag önskar att man hade kunnat stoppa tiden så jag fick stanna i just ett sånt ögonblick.

Det finns så mycket jag älskar med dig. Din humor, ditt busiga sätt att vara på, dina andetag, dina hjärtslag, din personlighet.Din förmåga att verkligen säga vad du känner, att du faktiskt kan visa med hela din existens att du faktiskt tycker om mig. Jag älskar att ligga och se på dig när du tittar på tv/film eller någonting. Jag lovar att mitt hjärta hoppar över tusen slag varje gång jag ser på dig. Jag hoppas att du förstår hur mycket du verkligen betyder för mig, att det är du som får mig att vilja leva och fortsätta. Att ta tag i mitt liv och verkligen göra något.

Du förtjänar verkligen att vara den lyckligaste människan i världen, och jag hoppas på så många sätt att du kommer låta mig vara den som hjälper dig att bli lycklig.. Glöm aldrig att jag älskar dig!

TYCK TILL

KOMMeNTAR:

Namn:
^ ReMeMBeR Me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0