dom som räddar mitt liv!

Fika hos storasyster idag, det var trevligt som alltid! Känns så sjukt bra att jag har mina syskon faktiskt, dom som alltid stöttar och ställer upp för mig vad som än händer. Det är verkligen en trygghet man har, som jag hoppas att jag aldrig kommer förlora. Även om jag vet att jag gjort mycket saker som dom inte gillar eller är stolta över, men dom slutar ju ändå aldrig hoppas och tro på mig. Dom finns där med stöttande ord och hjälper mig så gott dom kan. Jag älskar dom verkligen, mer än någonting annat!

Och strax blir det att åka hem till Västerås igen efter två nätter hos mor. Känns skönt på något sätt faktiskt. Komma hem och burra in näsan i katternas pälsar och känna värmen igen, åhå! Sen ska jag leka med Niklas idag också, det ser jag fram emot allra mest! Får väl se vad vi hittar på för bus, något dyker ju alltid upp. Fast han lär ju vara nådigt trött idag eftersom han inte ens sovit än, hah!
Jaja, nu ska jag försöka få lite fart i lillebror så vi kan börja åka.
PUSS!


TYCK TILL

KOMMeNTAR:

Namn:
^ ReMeMBeR Me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0