allting kan gå itu...


...men ett hjärta kan gå i tusenmiljonersmiljarder små, små bitar. Nästan så mycket så det inte längre finns. Så trasig känner jag mig just nu. Hur kunde det gå så sjukt fel? Alla ord som sas i helgen, betyder dom helt plötsligt ingenting alls? Det är nästan lite lustigt. I lördagsnatt var det jag som var nära på att ge upp, men jag gjorde det aldrig.
Två dagar senare ger du upp. Efter att du flera, flera gånger sagt hur rädd du blev för att jag skulle lämna dig. Men varför lämnar du då mig? ÅH, jag hatar att det finns så mycket frågor, allting i huvudet bara snurrar.
Jag kan inte ens sova, jag ligger bara och stirrar rakt ut i tomma intet. Och helgens ord bara flyger runt i huvudet och gör mig alldeles illamående. Jag ville verkligen kämpa. Så grymt mycket.

Jag är nog mest rädd för att somna, då måste jag vakna upp imorgon och inse att det faktiskt är sant. Att du har lämnat mig helt ensam. Att du tagit min luft ifrån mig. Och mest av allt måste jag inse att du inte alls har ringt och försökt berätta att du älskar mig och att du ångrar dig. Det är det enda jag sitter/ligger och hoppas på.
Så fort det kommer minsta lilla ljud från telefonen önskar jag att det var du som hörde av dig. Men det är det aldrig. Och jag förstår inte varför jag tar det så jäkla hårt som jag gör. Fast egentligen vet jag ju varför, men det erkänner jag ju helt enkelt inte.

Jag skulle kunna skriva hur mycket som helst om mina känslor för dig, men vad tjänar det till? Det verkar som att du verkligen bestämt dig den här gången. Annars hade du redan ringt. Det brukar du alltid göra. Du ringer alltid efter en liten stund och ber om ursäkt och säger att du älskar mig. VARFÖR GÖR DU INTE DET NU?!
Jag vill att du ska förstå hur mycket jag verkligen älskar dig, trots att det är skrämmande. Men jag gör det verkligen, på riktigt. Jag vill aldrig känna såhär för någon annan än dig.
Ingenting annat spelade någon roll, för jag hade dig. Jag hade hittat min styrka, det som verkligen gjorde mig hel. Men jag förlorade.. Jag förlorade så jääääääävla hårt!!

TYCK TILL

KOMMeNTAR:

Namn:
^ ReMeMBeR Me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0