Cleaning out my closet.


Okej.. klockan är nu 08:31. Jag har fortfarande inte gått och lagt mig, starkt jobbat! Fast nu har jag ju åtminstone en chans att börja vända tillbaka mina dygn, för det kan ju verkligen behövas med tanke på att jag brukar gå och lägga mig på morgonkvisten och sova till sent på eftermiddan.
Jag är åtminstone riktigt jävla flitig och har redan druckit första koppen "morgonkaffe" och börjat med min städning. Detta kanske blir en skitbra dag, vem vet. Bara hoppas att humöret håller sig som det är just nu, annars blir det fasiken inte kul längre, haha! Det känns som att jag verkligen har massor att göra, men jag vet inte alls riktigt vart jag ska börja. Städningen känns visserligen viktigast just nu så jag har det gjort. Sen disken, sen ska jag träffa Niklas en stund också, men sen då? Jag borde verkligen fixa en lista över dagen som jag ska följa. Då kanske jag hinner få allting gjort idag. Det vore fett bra! Då har jag ledigt resten av veckan från sysslor. Nu jävlar anamma är det dags att försöka ta tag i livet lite smått, så mycket jag orkar ialla fall!
Jag vill köpa tyger så jag kan sätta mig ner och sy massor med nytt, och skoj framför allt! Men pengaaaar. Skänk mig en slant tack så mycket!


HEJHEJ, jag vill ha dessa tre grejer tack så mycket!! ^^
Och nu skall jag återgå till min städning, tror jag.

TYCK TILL

KOMMeNTAR:

Namn:
^ ReMeMBeR Me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0