Upcoming.

ÅH, jag längtar extremt mycket tills på lördag. Maskerad/födelsedagsfest för.. DAAAAMDADAAAAM *trumvirvel* MIIIIG såklart! Det ska verkligen bli sjukt kul, och jag har nästan bestämt mig för vad jag ska vara. Wiewie. Ska bli spännande att se hur kvällen slutar sen, åååh! Jag har sånt där härligt jag-längtar-ihjäl-mig pirr i hela kroppen.
Och dom senaste dagarna har varit riktigt bra måste jag erkänna. Quality time med lillasyster + systerdotter. Det behövdes. Jag kunde stänga av allting annat runtomkring och bara ha det bra för ett par dagar. Och nu är helgens bravader precis runt hörnet, det är sjuuukt bra! Ännu ett par dagar när jag inte behöver tänka på annat än att ha kul. Detta ska lätt bli den bästa födelsedagsfesten för min del. Hoppas jag åtminstone.

Fast jag är fett sur på att nintendot inte vill fungera, jag som trodde jag skulle få sitta vaken i min ensamhet och spela sönder hjärnan lite. Men men, det får man väl ordna under morgondagen eller så. Blir åtminstone en lugn (ehum) fredag. Visserligen måste jag tvätta, städa + klippa mig imorgon. Måste ju vara snyggis på lördag, HAHA!
Jaja, nu ska jag väl kanske försöka bråka liiite mer med nintendot och se om det kanske vill vara gulligt och starta.

PUSS!

TYCK TILL
Postat av: jaCob

grrrrrrattis på födelsedagen din lilla kissemiss! ;)

pussar o kramar!

2008-11-02 @ 19:12:55

KOMMeNTAR:

Namn:
^ ReMeMBeR Me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0