System failure!

Okej, en hel vecka full av kaos. Precis det jag INTE behöver just nu! Jag trodde verkligen på detta, tills han visade sitt rätta jag. Vem fan tror han att han är? Att han kan kontrollera och styra mitt liv? Hah, fet chans! Det kan ingen förutom jag själv göra. Alla dessa krav och regler han satte på mig redan från början, nejnej, så funkar det absolut inte. Jag är den jag är, jag tänker inte ändra hela mitt liv bara för att HAN vill det. Aldrig i livet.
Jag menar, varför ska jag strunta i mina vänner bara för att han blir sur? Bara för att han vill att jag ska sitta hemma 24/7 med honom och titta på när han sitter framför MIN dator?! Det låter rätt jävla sjukt faktiskt, jag fick ju knappt sitta framför min egen dator, om jag så ens bara skulle kolla upp en grej, nej då blev det minsann ett jävla liv. Sen när han sitter inloggad på MIN msn och skriver till massa folk, sånt accepterar jag bara inte. Det är la mina kontakter, mina vänner. Det har han inte ett jävla skit med att göra.  Sen när jag får förbud att umgås med mina egna vänner, såna som betyder allt i hela jävla världen för mig, då jävlar går han över gränser han inte borde.

Men men, jag vet knappt ens vad jag ska säga. Visst fan har han sjukt jävla bra sidor också, men dom dåliga har ju tagit över dom senaste dagarna. Smsen igår där jag praktiskt taget blev kallad hora och att jag särar på benen för allt och alla var verkligen.. the end! Sånt tål jag bara inte, visst att man kan slänga ur sig saker när man är arg, men det finns väl för fan gränser för vad man kan säga. Eller är det bara jag som tycker så?
Jag vet inte ens om jag vill ge honom en ny chans, försöka få detta att fungera. Tänk om det fortsätter vara precis såhär liksom, då finns det ju noll mening med hela skiten. Nej, detta tåls nog att ta sig en riktig jävla funderare på.
Och nu ska jag fixa smink, kläder & hår, sen åka ner på staden och möta lillasyster :)

TYCK TILL
Postat av: anna

dumpa killen o hör aldrig mer av dig till honom..det är såna killar som han som misshandlar. det börjar med att dom vill kontrollera....sen kommer slagen..jag vet, jag har själv varit där.

2008-10-17 @ 21:52:47
Postat av: Mari

Dumpa liket säger bara!

2008-10-19 @ 16:35:11
Postat av: alina

du, ett rejält snack på fredag och ett klipp tar vi. okej?

stora gatan 15 - no. vi kör på hemmaplan.

2008-10-22 @ 22:29:05

KOMMeNTAR:

Namn:
^ ReMeMBeR Me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0