Sleepyhead.

Ingen mjölk till morgonkaffet, det suger lite getpung! Och dumma Niklas ringde och väckte mig!! Visserligen är det ju sjuuukt bra, för det är ju ännu ett steg mot att vända på dygnen. Jag gillar nog läget rätt bra ändå faktiskt. Även om jag känner mig extreeeemt seg just nu, men det beror nog på att jag inte riktigt har vaknat till liv ännu.
Och idag har jag minsann fullt upp. Ska dricka mitt morgonkaffe nu, sen ska jag träffa Niklas och Evo, sen träffa Cissi och så till slut sitta hundvakt. Jesus min guuuued!

Och nu är allting verkligen läskigt mycket på riktigt. Fast jag börjar gilla riktningen mitt liv har tagit på något sätt, även om det skrämmer mig en aning.  Men vad fan, jag måste ge det en chans. Jag menar, tänk om det blir toppenbra liksom! Och jag skulle faktiskt ljuga om jag sa att jag inte tycker om honom. För oj, han har ju många sjukt bra sidor också, så länge han lättar lite på tyglarna. Men alla människor är väl ändå värda en andra chans. Tycker jag ialla fall.
Och jag har blivit fett dålig på att se filmer. Jag somnar fan alltid innan dom ens tagit slut. Det är ju obra, jag vet ju aldrig hur filmerna slutar längre, haha. Jag såg iallafall Batman - the dark knight inatt. Eller ja, NÄSTAN hela. Jag somnade ju innan jag fick veta hur den slutade. SÅ det är väl bara ta sig i kragen och försöka se den igen.
Den var iallafall fett bra, det jag såg av den. Och nej, nu ska jag leta fram dagens outfit och lite sånt därnt.
PUSS!

TYCK TILL

KOMMeNTAR:

Namn:
^ ReMeMBeR Me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0