Saturday, i love you like gold!


ÅH, äntligen är lördag här. Härliga, härliga lördag! Visserligen är ju inte denna dag någon speciell dag sådär, bara en i mängden. Åtminstone i mitt liv med tanke på att jag bara går hemma om dagarna. Men det är ju ändå.. Lördag liksom! Blir väl öl till kvällen, wiho! Jag som borde tagga ner med mitt alkoholintag egentligen, men det är fan inte det lättaste. Men jag och Niklas har åtminstone pratat om att ta ett uppehåll ett tag snart. Det börjar nästan bara bli jobbigt att dricka sig full på något sätt. Men ändå är det tamefan svårt att låta bli när chansen finns.

Och nu börjar det åtminstone likna något hemma igen. Vi har kämpat med att försöka få ordning nu i tre dagar. Och det är fortfarande inte klart. Visserligen är det ju bara mitt småplock kvar, men det tar jag efter kvällens bravader. Eller på måndag. Vi får väl se när orken kickar in igen!
OCH JAG SKA SERIÖST SLUTA RÖKA NU! Jag känner bara att jag har fått nog, och jag har inte rökt sen igår kväll nu, och jag känner mig inte direkt röksugen heller. Jag är duktig som fan!
Och nu ska jag börja sortera kläder, för det lovade jag iaf att jag skulle göra idag. Haha.
Puss&kram, skumbanan! (<- Haha, jag var tvungen! Jag drömde nämligen att jag skrev det.)

TYCK TILL

KOMMeNTAR:

Namn:
^ ReMeMBeR Me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0