Nightlife.

Niklas åkte nästan precis hem för att sova några timmar, det borde jag också göra. Absolut med tanke på att jag snart avlider av magont och trötthet. Och dagen har varit sjukt seg, det enda jag gjort är typ spelat tv-spel. Och umgåtts med Niklas då förstås. Även om vi var ifrån varandra ett par timmar på eftermiddan. Haha.
Vi är för fasiken nästan som en och samma person, man får ju världens abstinens efter den andra om man inte setts på ett par dagar, men det är skönt att ha någon som man verkligen kan vara sig själv med. Jag kan verkligen berätta allting för honom och jag vet att han aldrig skulle döma mig eller ta avstånd från mig. Han är verkligen det bästa som någonsin hänt i mitt liv, det måste jag erkänna.
Uschuschusch vad jag HATAR att ha mensvärk, som jag redan påpekat. Men det tål att upprepas tusen gånger, för jag lider verkligen. Det är fett jobbigt att behöva ha så ont så man knappt orkar sitta upp, men jag kämpar på ändå. Och imorgon är det söndag (eller egentligen nu) och då är det dags för nya avsnitt av Andra avenyn! Jag längtar ihjäl mig!! Och så blir det antagligen klippning också, det hoppas jag på. För jag behöver verkligen fixa till mitt annars så jäkla tråkiga hår.
Men men, det återstår att se efter några (läs många) timmars sömn.

Puss & godnatt!

TYCK TILL

KOMMeNTAR:

Namn:
^ ReMeMBeR Me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0