Leave yesterday behind.

Uppe med tuppen idag, nästan åtminstone. Klev upp strax efter tio. Helt otroligt faktiskt, det händer ju inte alltför ofta om man säger så. Men jag har faktiskt lyckats ganska bra med att vända tillbaka på mina dygn. Även om det inte har märkts någon jättestor skillnad för andra eftersom jag fortfarande är lika seg på att vakna till liv.
Besök hos storasyster blev det idag minsann. Riktigt trevligt att träffa familjen må jag säga. Kidsen är ju så sjukt underbara! Och fikat var ju inte heller fel ;)
På väegn hem stannade vi till och tog lite bilder nu när jag har två fotogeniska brudar med mig, helt underbart. Blir att dra sig tillbaka mot storstaden idag för en fika med bästa Cissi. Och så följer brudarna med såklart.
Jaja, nu ska jag nog joina dom och spela guitar hero!

PUSS!!


Dagens vill ha: peeeeeengar!
Dagens klädsel: underkläder, raggsockor, benvärmare, strumpbyxor x2, shorts, linne + skjortklänning.
Dagens smink: kajal, ögonskugga, foundation (!!!), solpuder, mascara, ögonbrynspenna
Dagens frisyr: snelugg + lockar
Dagens låt: darren styles - flashlight.
Dagens saknad: stefan ;(
Dagens planer: fika + umgås med brudsen!.
Dagens bästa: cissis söta sms :D
Dagens roligaste: albin&elliott ^^
Dagens dummaste: magont ;(
Dagens misslyckande: jag vet la inte
Dagens köp: inget ännu
Dagens humör: braaa ^^

TYCK TILL

KOMMeNTAR:

Namn:
^ ReMeMBeR Me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0