Good morning sunshine!

Jag är vaken kl. 10:31. Herregud, rita ett kors i taket och vifta med händerna liksom! Men det beror ju på att jag ska iväg och trätta mami på sjukhuset och fika och lite sånt. Det blir kuuul! Det var sjukt längesen jag gjorde något sånt med mami, helt ensam. Och jag behöver inte ens stressa, haha.
Nu ska jag fan försöka fortsätta i den här stilen och FÖRSÖKA kliva upp runt tio varje dag, gud så mycket mer saker jag kommer hinna göra med mina dagar. Jag tänkte nästan vara flitig idag också och plocka lite när jag kommer hem sen, och börja kolla utbildningar på allvar. Nu jävlar ska det hända saker med livet!
Sen om det löser sig eller inte är ju en helt annan femma. Men nej, jag orkar inte tänka så idag, för idag är jag på bra humör. Och imorgon blire sitta hundvakt, wiewie. Alla tre busar på samma gång, pööh! Kan bli spännande, hah.
Nej, nu ska jag dricka upp mitt morgonkaffe, sen börja göra mig i ordning och kolla upp bussar.
PUSS!


TYCK TILL

KOMMeNTAR:

Namn:
^ ReMeMBeR Me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0