Give it to me.

Gårdagen slutade faktiskt toppenbra trots allt. Blev ju dock inget vindrickande + spelkväll med Pia. Men jag & Niklas drack massor med öl + alkoläsk och spelade wii i våran ensamhet. Sen hörde Mira av sig så vi kilade över dit en stund och drack lite mer öl. Fett full lyckades jag bli åtminstone och mådde sjukt bra. Sen blev vi hungriga osv så vi bestämde oss för att börja dra oss hemåt mot Niklas för att hämta lite grejor + mat. Sen satte vi oss på bussen hem till mig istället. Enklare att sova här just denna vecka, hehu! Niklas lagade feeeeting god mat, sen somnade vi ungefär.
Och denna dag har bara bestått av en hel del tv-spelande med Niki! Sjukt kul, vi klarade nästan ut spelet. Och nu sitter jag här, i brist på liv som vanligt. Jag borde ta tag i disken men jag orkar fasiken inte. Jag borde duscha också, men det orkar jag fan inte heller göra. Återstår att se vad kvällen har att erbjuda, jag har egentligen ingen större lust att göra någonting alls. Men jag vill samtidigt inte sitta hemma ensam och uggla. Men men, vi får väl se vad som händer.
Ja, disken och duschen nu kanske?

Puss!

TYCK TILL

KOMMeNTAR:

Namn:
^ ReMeMBeR Me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0