Forever and always!

  
                       Fisen <3                                                         Bebis <3

ÅH, jag blir helt varm i kroppen när jag tänker på att jag verkligen har världens finaste katter! Dom som finns där varje natt och ligger alldeles nära och sover. Under täcket, eller alldeles brevid ovanpå täcket. GUD, den värmen och tryggheten dom små liven utstrålar är verkligen något utöver denna värld. Jag skulle hur enkelt som helst (nästan) offra mitt liv för deras skull, dom är ju mina små barn! Mina alldeles underbara små bebbar.
Och nu är dom alldeles mjuka och ännu burrigare, och luktar gott!, efter att ha blivit duschade idag. Ytterst få protester denna gång, jippie! Och nu ligger dom bara i sängen och slöar, jag har sån sjuk lust att bara sätta igång en kärleks-bölar-film och bädda ner mig och gosa med dom resten av kvällen. För gudarna ska veta att jag faktiskt är sjukt trött också. Jag kan verkligen inte rekommendera att hålla sig vaken över ett dygn (minus tvåtimmars eftermiddagslur). Hela systemet slutar ju nästan fungera helt och hållet. Pjuuu!
Jaja, imorgon blir det iallafall ett besök nere på staden igen med Ciss, sen ska vi kika förbi hemma hos Tommy och dricka lite kaffe och checka in hans nya lya. Spännande. Nej, film var det ja!

TYCK TILL

KOMMeNTAR:

Namn:
^ ReMeMBeR Me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0