CECILIA <3


ÅHÅÅ, idag blir det en runda på staden och fika med bästa bruden! Jag känner mig helt pepp på det faktiskt, igår kändes det ju dock inte likadant. Jag hade ingen lust alls att lämna lägenheten. Men idag är det helt annorlunda. Snacka om att mitt humör är som en jävla berg&dalbana. Men det ska bli kuuuul!
Gå runt och kolla lite i affärer först, sen sätta sig ner och fika. Åhå, det är vi nog världsmästare på faktiskt. Men jag gillart!

Och bara för att jag vet att du brukar läsa min blogg så kan jag ju passa på att förklara (eller försöka) hur mycket du verkligen betyder för mig. För alla gångerna du har funnits där och lyssnat och stöttat. Visst har vi haft våra tjafs, tusentals gånger, men vi lyckas alltid hitta tillbaka till varandra. Våran vänskap är nog verkligen en av dom starkaste som finns, och jag är så sjukt jävla glad över att jag har dig i mitt liv!
Jag älskar dig Cecilia Forsbacka!!

TYCK TILL
Postat av: Cissi

Åååh va söt du är jenny <3

Tack såp mycket, älskar dej osså, massor :D

tusen kramisar till deeeejjjj!!!!

2008-10-11 @ 22:17:26

KOMMeNTAR:

Namn:
^ ReMeMBeR Me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0