Braindamage

Och återigen, med brist på liv, så designar jag om min blogg. Herregud, jag vet inte ens hur många gånger jag gjort det sen jag gjorde den.Men omväxling förnöjer heter det ju tydligen. Och ännu en sömnlös natt smyger sig på runt hörnet.  Jag är egentligen hur trött som helst, men kan itne sova. Så jag sitter här istället, dumt av mig. Men braindamage x1000 kan man ju lugnt påstå. Jag tror på något dumt vis att jag kommer bli tröttare och somna lättare om jag sover här. Men det gör jag ju inte. Jag kommer bara på tusen grejer jag måste kolla, som jag måste fixa. Sen kan jag sova.
Men snart ger jag upp, för jag måste verkligen komma upp i tid imorgon. Jag har ju massor att göra. Jag ska träffa Niklas en stund, åka till bolaget och fixa öl, jag måste hinna duscha, fixa smink, hår osv. Och som toppen på isberget måste jag hinna SY också! Jisses, jag kommer få stressa ihjäl mig imorgon känns det som. Men det kommer det vara värt när första ölen knäcks!


Dagens vill ha: tillräckligt med sömn tack!
Dagens klädsel: trosor, bh, linne + pyjamasbyxor.
Dagens smink: kajal, ögonskugga, ögonbrynspenna + mascara (utsmetat yes sir!)
Dagens frisyr: snetofs just nu.
Dagens låt: dope stars inc. - just the same for you <3
Dagens saknad: the hansens!
Dagens planer: jag SKA sova när jag är klar med listan! (sen allting annat!)
Dagens bästa: fikan med cissi & jonas!
Dagens roligaste: haha jadu..
Dagens dummaste: mitt humör som pendlar.
Dagens misslyckande: ptjaa.. jag vet inte?
Dagens köp: linne, klänning x2, strumpbyxor x2 (JAG ÄLSKAR REA!!), mascara, cigaretter + kaffe!
Dagens humör: just nu är jag ingenting alls!

TYCK TILL

KOMMeNTAR:

Namn:
^ ReMeMBeR Me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0