Bodyart.

Usch, jag borde ta tag i min städning istället för att sitta här faktiskt, men jag orkar inte riktigt än. Jag menar, tänk om världens mest spännande grej händer nu när jag sitter här (som om!). Men jag borde verkligen ta tag i det med tanke på att Stefan kommer hit senare, kan ju vara i lite finare skick då tycker jag åtminstone.
Gårdagen spenderades med Niklas, Evo & Emilia! Sjukt söt unge på tal om det. Vi åkte först hem till Evo och satt där en liten stund, sen var det bara att bege sig till Ramnäs för att hälsa på Kid, Angel och favvokillen Elias! Sjukt kul var det faktiskt, var så jävla längesen jag såg honom. Han har blivit så stor nu, men alltid lika söt! Och när vi ändå var där passade vi på att göra färdigt tatueringar och jag passade på att göra en till i samlingen. Kiddo fick öva lite och köra på mig. Kulkul!

  

Jag är sjukt nöjd med Kittyn faktiskt! Han har blivit riktigt duktig faktiskt och jag kommer nog lätt fortsätta använda honom i framtiden. Speciellt med tanke på att man fått upp den där tilliten till honom när han håller på, det är ju alltid positivt!
Jaja nu ska jag dricka upp mitt kaffe sen slänga mig över disken, för den behöver jag få undan!
PUSS

Dagens vill ha: åh, jag vet inte, en puss kanske? ^^
Dagens klädsel: mjukisbyxor, tjocktröja och trosor.
Dagens smink: gårdagens mascara
Dagens frisyr: uppsatt i vanlig tofs bara.
Dagens låt: darren styles - you're my angel
Dagens saknad: stefan faktiskt.
Dagens planer: städa u____u
Dagens bästa: det får bli lillasyster <3
Dagens roligaste: haha bebis när hon rejsade runt som fan
Dagens dummaste: ptjaaa..
Dagens misslyckande: ingenting ännu.
Dagens köp: inget faktiskt
Dagens humör: seg typ

TYCK TILL
Postat av: Mari

Nu får du sluta kladda överallt och göra seriösa tatueringar om du nu måste ha så många.

2008-10-22 @ 17:07:22

KOMMeNTAR:

Namn:
^ ReMeMBeR Me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0