"The flight before christmas"



ÅHÅÅÅ, Niko måste verkligen vara årets mysigaste film. Jag är helt förälskad och skulle lätt kunna se den tusen gånger om! Jag förstår inte varför jag är helt såld på filmen som denna. Visserligen kan det väl bero på att man fortfarande i 22års ålder är som ett litet barn i huvudet, åtminstone ibland. Haha, men jag gillar läget. Man får ju passa på att vara barnslig medans man kan.
Men men, tillbaka till filmen, den var hur mysig som helst. Jag kan veeeerkligen rekommendera den till alla som är sådär barnsligt förtjusta i barnfilmer! :)

Och jag har sjukt tråkigt just nu, fast jag varit duktig idag och faktiskt tagit tag i min städning. Så nu ser det väl åtminstone relativt bra ut här hemma, i like it!
Jaja, undra om man skulle ta och slänga sig i sängen och sätta igång en bra film kanske kanske.

PUSS!


Dagens vill ha: jag vet inte, jag är nog rätt nöjd idag.
Dagens klädsel: trosor, nattlinne + knästrumpor.
Dagens smink: ingenting med tanke på att jag typ nyss duschat.
Dagens frisyr: halvblött och oborstat :P
Dagens låt: soldiers of jah army - true love <3
Dagens saknad: det finns la nååååågon
Dagens planer: film sen sova
Dagens bästa: niklas är la alltid bäst :D
Dagens roligaste: haha, niklas dödstorra humor xD
Dagens dummaste: KYLAN -.-
Dagens misslyckande: vet ej?
Dagens köp: ingentiiiing
Dagens humör: jorå såatteeeee..

TYCK TILL

KOMMeNTAR:

Namn:
^ ReMeMBeR Me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0