Sure feels good.

Bra helg faktiskt. Har ju dock spenderat mest tid framför sims 2. Men det är ju fett kul så det spelar ingen större roll. Dessutom måste man ju passa på när man är på besök hos mor. Och det andra faktumet för helgen måste nog vara att det faktiskt var SJUKT skönt att ha en helt nykter helg. Det händer ju inte direkt alltför ofta. Men det borde jag faktiskt ändra på, det kan ju behövas.
Lillebror är på besök över natten så det blir nog en hel del tvspelande kan jag tro, hehuuu! Och imorgon tar jag tag i mitt liv duktigt och ska ner och fixa mitt leg, det vore ju på tiden! Då jävlar anamma kan man gå ut på krogen när man känner för det, handla på systemet själv istället för att skicka iväg alla andra. Det är ju bara pluspoäng på det.
ÅH, helt underbart att få komma hem till sitt eget och burra in fingrarna i katternas sjukt mjuka päls och bara känna hur kärleken finns i luften, håhå! Jajaaaaa, nu skall jag återgå till att umgås med bror min.

Puss!

TYCK TILL

KOMMeNTAR:

Namn:
^ ReMeMBeR Me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0