Starting over.

Niki har nog rätt i det han säger, om jag åker iväg och träffar honom så gör jag bara mig själv mer illa än vad det skulle göra gott. Men jag vill ändå träffa honm, jag behöver göra det. Allting är ju helt annorlunda nu, och jag måste verkligen få det där avslutet man aldrig fick förut. Jag måste verkligen reda ut vad fan det är jag egentligen känner inför hela situationen. Det är läskigt som fan, men om jag någonsin skall kunna gå vidare behövs det här.
Jag hatar att jag tamefan alltid lyckas trassla till allting, när jag väl lärt mig stå upp igen så ska jag sätta mig själv rakt ner i skiten ännu en gång. När fan i helvete ska jag lära mig egentligen?

ÅH; det är så tröttsamt att leva såhär. Jag vill verkligen förändra hela mitt liv, men jag vet inte vart eller hur jag ska börja. Jag vill hitta den där tryggheten, stabiliteten, allting som gör allting mycket lättare. Men vart hittar man sånt? Vart hittar man "lyckan"? ÄH, dålig dag kan jag nog påstå att jag har, kul liv!
Och jag vill veeeeeeerkligen flytta härifrån. Börja om från början i en ny stad. Ge mig pengar till en nystart tack så mycket!

TYCK TILL

KOMMeNTAR:

Namn:
^ ReMeMBeR Me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0