Sick and tired.

Usch säger jag bara!! Jag hatar verkligen vintern just nu. Satans kyla! Satans förkylning!
Det är ju verkligen härligt att både jag och Niklas gått och sjukat ner oss en aning nu såhär mitt i veckan. Det är verkligen helt och hållet värdelöst. Helt orkeslösa och vi tycker så attans synd om oss själva. Vi borde faktiskt förtjäna ett fint pris för att vi orkar överleva.
Min näsa rinner konstant, jag nyser så jag nästan dör och min hosta dödar hela min hals ungefär. Tacka tobaksbolagen för att dom åtminstone tillverkar mentholcigaretter till oss sjuka nikotinbehövande människojävlar!
Nog för att det inte alls är det bästa att jag röker när jag är såhär nära döden (JA, jag älskar att överdriva!).Och imorgon skall jag åtminstone försöka ta tag i mitt liv lite granna och städa undan, det ser fasiken ut som ett riktigt jävla helvete här!

Och helt plötsligt idag fick jag något hemskt ryck och ville gifta mig, hah! Det händer ju typ aldrig. Men fasiken så mysigt det vore. Hela släkten samlad osv osv osv. Och jag skulle lätt designa min egna klänning, men en annan femma om jag verkligen skulle klara av det och sy den själv. Nej, jag skulle tvinga min kära mor att hjälpa mig!
Tänk om man bara kunde mogna till lite och verkligen ta steget in i vuxenlivet. Starta familj etc etc etc. Men hur fan skall man orka med såna serious business? Då är ju livet verkligen.. omställt helt och hållet. Fast å andra sidan kanske det är precis vad man behöver. Förändring.
Jaja, nu skall jag snora vidare.

PUSS!

TYCK TILL
Postat av: j

ska vi gifta oss? :P

2008-11-27 @ 15:27:47

KOMMeNTAR:

Namn:
^ ReMeMBeR Me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0