Samboliv & svensk egoism.

Jajävlar, nu lever man samboliv med Niklas för tillfället. Det känns helt underbart att ha hans sällskap här hela tiden, det är sån enorm trygghet. Trist bara att det är så sjukt litet att bo två här, men sånt löser sig väl alltid i framtiden kan man hoppas. Det är iallafall riktigt skönt att ha någon att prata med hela tiden, istället för att bara sitta här helt ensam och uggla.

Och svenskar är så enormt egoistiska så det är snuskigt! Bilen dog idag när vi var på väg hem till Niklas mamma för att hämta grejer. Vi fick stå vid en utfart i över en timme i rusningstrafik och EN ENDA bil stannade och frågade om vi ville ha hjälp. Hur jävla ignoranta är människor egentligen? När det verkligen är helt uppenbart att man behöver hjälp, nej då jävlar finns det inte en vänlig käft i närheten, men hade det hänt dom hade dom minsann förväntat sig att någon skulle stanna och hjälpa dom! Åh, jag blir så jävla arg. Vad fan hände med "känn för dina medmänniskor"?!!!
Det är så enormt irriterande hur jävla grym egoismen i Sverige är egentligen. Alla tänker bara på sig själva och sina nära och kära, men när det finns folk i knipa då ser man åt andra hållet.
En kärring stirrade tillochmed på oss, skakade på huvudet och sa något till din gubbe som satt brevid. Hur jävla generöst är det på en skala mellan ett och tio? Kärringjävel säger jag bara!!!!

Nej, nu skall jag återgå till mitt, jag ville bara klaga! :D

Puss!

TYCK TILL
Postat av: j

jag tror inte att dom vågade stanna..för ni såg säkert farliga ut!!! :p

2008-11-21 @ 22:54:40
Postat av: j

snuuuuuuffsan!! <3

2008-11-24 @ 22:37:48
Postat av: jacob

om du ligger med Nick så blir jag svartsjuk!!

2008-11-26 @ 22:01:53

KOMMeNTAR:

Namn:
^ ReMeMBeR Me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0