Kill the lights.

Ja jävlar anamma, självklart försov jag mig rejält idag. LYCKAT JENNY! >.<
Men men, ibland får man väl göra det också. Inte för att jag missade något sådär überviktigt förutom en dag med Niklas, men men, vad skall man göra såhär i efterhand? Ingenting alls, absolut iiiiingenting alls.
Och imorgon är det doktorn som gäller. 09:45. Jag kommer dö, på riktigt. Jag brukar ju fasiken aldrig kliva upp sådär tidigt, men men, ibland har man väl inget val. Och idag känns det verkligen som att jag bara skriver för att ha något att skriva liksom, helt jävla ointressant. Men men, livet suger!


Dagens vill ha: cola vore faktiskt underbart gott!
Dagens klädsel: mjukisbraller, beige/vit randig polotröja + underkläder
Dagens smink: kajal, ögonskugga, ögonbryn, rouge, mascara
Dagens frisyr: uppsatt med hårklämma aiiiight
Dagens låt: kat deluna - calling you
Dagens saknad: systers kids <3
Dagens planer: ptjaa.. tvkväll antar jag.
Dagens bästa: ingenting ännu
Dagens roligaste: ingenting har nog varit direkt kul idag. skitliv!!!!!
Dagens dummaste: allting
Dagens misslyckande: livet
Dagens köp: INGEEEEEEEEET!!!!
Dagens humör: pffft!

TYCK TILL
Postat av: Mari

Tycker du det är tidigt?! Klipp dig och skaffa dig ett jobb, då ska du få se på tidigt. Du lever ju lyxlirar liv just nu men du inser inte det själv, tyvärr. Sorry men så är det.

2008-11-18 @ 17:34:47

KOMMeNTAR:

Namn:
^ ReMeMBeR Me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0