Come running.

Helgen är över, och den blev faktiskt lyckad. Lugn fredag med Jonas & Cissi i tillberga. Myspys. Kändes fett skumt att ha en nykter fredag, speciellt när man umgicks med Cissi, haha. Vi kom på att vi aldrig umgåtts på det sättet, det enda vi vanligtvis gör tillsammans är fika eller festa. Herrejesus minsann. Men jag har iaf bestämt mig för att festandet skall skäras ner, jag orkar fan inte hålla på såhär längre. Jag var helt sliten både igår och fortfarande idag. Det enda jag har gjort är typ att sova, vilket visserligen behövdes rejält med tanke på att jag sovit skitdåligt hela förra veckan.
Lördagen spenderades i Ramnäs eftersom Kiddo hade födelsedagsfest, riktigt trevligt var det minsann. Även om jag blev riktigt dyngpackad på något konstigt vis. Kvällen avslutades hemma hos Tommy för min del. Haha, herre min gud alltså. Nästa helg ska jag iallafall vara nykter, igen! :)

Och för övrigt så HATAR jag det här vädret. Det är så förbannat jävla kallt här inne och jag tror att mitt jävla kukelement är trasigt! Det suger rätt så hårt. Jag fryser sönder om mina händer och bleesch. Jag fick fan sova med två täcken inatt för att det var så ruskigt jävla kallt. Det är okul som fasiken. Tänk bara när alla tusentals minusgrader dyker upp, då lär jag nog dö.
Jaja, om man skulle ta tag i städningen nu kanske, det kan ju behövas.

PUSS!

TYCK TILL

KOMMeNTAR:

Namn:
^ ReMeMBeR Me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0