Breathing your love.

Ojoj, jag har varit sjukt sliten dom senaste dagarna. Även om jag tog tag i mitt liv rejält igår och tvättade hela dagen. Tog tag i det mesta av disken också och lite av städningen. Hade fortsatt idag om jag inte skulle träffat Cissi. Men hellre det idag faktiskt, hehe.
Denna helg ska åtminstone bli lugn har jag bestämt mig för faktiskt. Åker nog till mamma och chillar där med lite familjemys. Låter toppenbra tycker jag minsann. Sen blir det kalas hos storasyster för storebror på lördag också. Mysigt! Var så sjukt längesen jag träffade honom.

Och idag känner jag att jag faktiskt har en rätt så bra dag, konstigt nog. Jag känner att jag har inspiration till att göra saker, men jag vet fasiken inte riktigt vad! Jaja, det kommer väl antar jag.  Nu skall jag återgå till mitt morgonkaffe.


Dagens vill ha: pengaaaar -.-
Dagens klädsel: underkläder, raggsockor, jeans, vitt linne + adidas tröja <3
Dagens smink: har inte sminkat mig än juu
Dagens frisyr: hästsvans dårååå
Dagens låt: Darin feat. Kat DeLuna - breathing your love
Dagens saknad: DÄNIHDÄNIHDÄNIH!!! <3<3<3<3<3
Dagens planer: TRÄFFA CISSI :)
Dagens bästa: morgonkaffe <3
Dagens roligaste: niklas för att han är så mesig xD
Dagens dummaste: min jävla hosta >___<
Dagens misslyckande: säg det
Dagens köp: cigg, mackor + mjölk
Dagens humör: PEEPPPPPPPPPPPP!

TYCK TILL
Postat av: Dänih

<3<3<3<3<3<3

2008-11-06 @ 19:43:58

KOMMeNTAR:

Namn:
^ ReMeMBeR Me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0