You, only you!

Utgången igår blev väl inte riktigt som väntat. Alla splittrades eftersom vi inte kom in på Harrys. Så jag, Tom och Tommy begav oss till Blue moon bar istället. Fett tråkigt till en början eftersom det var helt dött på folk, men inte så värst förvånande med tanke på att vi kom dit runt 22. Sen blev det åtminstone lite roligare senare framåt kvällen/natten. Även om saker och ting kunde gått bättre, hehu!

Och jag hatar att jag har blivit så läskigt svartsjuk av mig. Minsta lilla grejen och jag blir skitsur och allting rasar typ samman. Nog för att jag fått mig åtminstone ett litet bevis på att han tycker om mig. Det blir nog bra i slutändan, kan man ju hoppas.

Och tacktacktaack för att DU finns och gör mitt liv till vad det är. Jag älskar att vara i din närhet, sova sådär nära dig och bara lyssna på dina andetag. Det skulle jag lätt kunna göra vareviga dag. Och när du höll min hand i bilen igår ville mitt hjärta bara ta tusentals extra slag. Du får mig att känna saker jag aldrig kännt förut. Du är guld värd! PUSS på dig!!


TYCK TILL
Postat av: Anonym

Och jag som trodde jag var one and only ;)

2008-12-30 @ 19:31:35

KOMMeNTAR:

Namn:
^ ReMeMBeR Me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0