UPP WITH THE TUPP!

Så jävla kul att min dygnsrytm blivit helt jävla sneknullad. Sov till klockan 17 ungefär igår och hade fortfarande inte somnat klockan sju imorse så fanns ju inte direkt någon mening med att ens försöka. Skall ju ändå ner på staden om ett tag och träffa älskadeälskade lillasyster!

Och bara för det kan jag bjuda på lite pics bah sådär lixx hallaaaah! :D

     
ÅH, morgonmys med bebbarna är fasiken det bästa som finns!! DET om något är så sjukt jävla mycket kärlek så man blir helt lycklig och varm i hela kroppen. Bättre katter finns tamefan inte!
PLUS att jag älskar att jag är så sööööt osminkad och osovad (HAHA)! Men den bjuder jag på ^^

TYCK TILL
Postat av: the one again...

Ni är såååå söta!!!! =D

2008-12-22 @ 16:16:16

KOMMeNTAR:

Namn:
^ ReMeMBeR Me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0