Sömnlös i Västerås!

ÅH, jag älskar att jag fan inte kan sova. Trots över två timmars försök.. Jävla skit!! Och vi som skulle kliva upp i tid imorgon och fixa och trixa med massa grejer innan det är dags för krogen. Maskinen spelar ju, feeeeeeeeett bra! ^^
Jag är nådigt avundsjuk på Niki som somnade för längesen och ligger och snarkar för kung och fosterland, fast visserligen hade han mitt problem igår. Då var det jag som somnade och han som låg vaken. Livet är orättvist.
Jaja, dagen i sig har åtminstone varit toppen. Tog en tripp förbi "häääärligaa" skultuna för att hälsa på min kärakärakära Cecilia. Vi begav oss hem till hennes mor och drack kaffe och snackade massa skit. Och feting mysigaste stämningen vi hade också, aaw! Ibland undrar jag vad jag gjort för att förtjäna så fina människor som Niki och Cissi. Otroliiiigt!


myspys med kaffe hos mami <3



åh, galna idéer är dom bästa! haha, jag fick för mig att jag skulle pierca mig mellan tummen och pekfingret, och YEAH DUDE! Jag lyckades efter en timmes kämpande med nålen. Onödig grej, jag VET! Men det är la min kropp, och det var som sagt bara en galen idé. Och nu kanske jag borde försöka sova ändå, hejhå!


TYCK TILL
Postat av: jacob

du är så jävla cool som har piercat dig mellan tummen o pekfingret..nu väntar jag bara på att du ska pierca fittan också! :P

2008-12-19 @ 12:36:52
Postat av: j

Förresten så drömde jag om dig inatt.. =)

2008-12-19 @ 20:01:54

KOMMeNTAR:

Namn:
^ ReMeMBeR Me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0