Shopoholic!

AJ, min högra stortå ungefär! Shopping-glada familjen.AB! Jag, storasystrar och mami tog oss först en tripp till Tuna Park, VÄÄÄRDELÖÖÖÖÖÖST shoppingcenter måste jag nog erkänna. Man hittade ingenting alls som man ville ha, förutom ett par stövlar som bästa mami bjöd på som sen julklapp! I love them! ^^
Sen efter ett tag i E-tuna tog vi en tripp tillbaka till Västerås och begav oss ut till Hälla istället. Ännu bättre, inte! Man hittade typ inte mycket alls där heller, men men.. jag fick iaf en tröja som Kalle så jättejättesnällt ville betala sen :D
Egentligen skulle jag ju få betala själv, men han är bäst och bjuder på den, wiho!

Blir en liten sväng förbi Maria om en stund också, måste bara vila mina stackars fötter. Buhu! Och imorgon blir det nog utgång, i love it!! Första krogvändan med storasystrar & co. Spännande att få se hur kvällen avslutas. Jaja, nu ska jag nog koka mig en kopp kaffe eller nåt.

PUSS!


Dagens vill ha: COOOOOLA! ;(
Dagens klädsel: underkläder, strumpbyxor, shorts, linne + tröja
Dagens smink: foundation, kajal, ögonskugga, rogue & mascara
Dagens frisyr: utsläppt och helt skabbigt O.o
Dagens låt: men jag vet inte!
Dagens saknad: cissi!
Dagens planer: hälsa på maria och sen blire väl lugnt.
Dagens bästa: dagen med systrar + mami! <3<3<3<3<3
Dagens roligaste: haha, alla historier i bilen :D
Dagens dummaste: min stortå gör ont ;(
Dagens misslyckande: vet icke
Dagens köp: skor + tröja ^^
Dagens humör: HEJHEJ ^^

TYCK TILL

KOMMeNTAR:

Namn:
^ ReMeMBeR Me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0