Relationshit!

Jag & Niki har gång på gång kommit fram till att vi är som ett gift par, haha. Vi lagar mat varannan dag, delar upp hushållssysslorna mellan varandra osv. Vi är för fan världens bästa par, PLUS att vi får ha sex med andra. Haha. Skulle ju dock inte fungera om vi hade sex med varandra heller, men ändå. Vi är nog hela världens "drömpar".
Men jag trivs så enoooormt jävla bra tillsammans med honom, vi har umgåtts varenda dag sen han "flyttade" hit och vi har inte tröttnat på varandra. Det är äkta vänskap måste jag erkänna. Jag skulle aldrig klara mig en dag utan honom i mitt liv, det vore rena rama kaoset. Ännu värre än det jag redan lever i.

Och NU skall jag ta tag i mitt liv lite smått, jag ska söka min utbildning så jag kommer ett steg framåt åtminstone, sen jävlaranamma! Någonting måste jag ju göra med mitt liv åtminstone. Jaja, nu skall jag dricka upp mitt kaffe.

PUSS!

TYCK TILL
Postat av: Dänih

Saknar sönder er.

2008-12-03 @ 18:03:34

KOMMeNTAR:

Namn:
^ ReMeMBeR Me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0