MERRY X-MAS!

Yes, nu äre julafton fo' sho'! Sminkad, påklädd, hårfixad. Dagen har la varit positiv hittills åtminstone, bara hoppas att den fortsätter i samma stuk. Då blir jag glad i brallan. HO HO!
Nog för att jag fortfarande inte fixat klart hela håret men ändå xD
Jaja, nu skall jag väl återgå till att göra något annat.

PUSS BAH!


Dagens vill ha: ett nytt liv tacktacktack!
Dagens klädsel: underkläder, strumpbyxor, benvärmare, långt linne + bolero
Dagens smink: ögonskugga, kajal, mascara, foundation, rogue, ögonbryn
Dagens frisyr: uppsatt med raggarlugg. HEHU!
Dagens låt: darin ft. kat deluna - breathing your love
Dagens saknad: NIKLAS! <3
Dagens planer: fira jul HALLAAAH?!.
Dagens bästa: jadu, jag är snygg! xD
Dagens roligaste: ingenting ännu tror jag?
Dagens dummaste: det är nog rätt kallt, jajaja!
Dagens misslyckande: jadu?
Dagens köp: ingeeeeeeeeeeet
Dagens humör: jag är seg, men hejhej livet!

TYCK TILL

KOMMeNTAR:

Namn:
^ ReMeMBeR Me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0