Hey hoe, i'm the destroyer!

Jahapp, så var hela jävla julstämningen förstörd i en handvändning. Något man verkligen sett fram emot hela året, så är man inte direkt välkommen eftersom jag ändå bara förstör allting så som det så vackert blev uttryckt. Mycket trevligt.
Jag trodde väl ändå aldrig att min egen familj skulle utesluta mig, men uppenbarligen. Dock  gäller det ju inte hela familjen heller men ändå.. Tur att man alltid har lillasyster på sin sida. Hon är bästbästbäst!!

Och det här året kommer nog sluta som det värsta någonsin. Fyfan säger jag bara.. ett helvetiskt år lider mot sitt slut. När fan i helvete skall allting vända och bli bra för min del? Precis allting går rakt emot mig nu med knivar, spikar, nålar och allting riktade rakt mot mig. Hur fan i helvete ska man orka kämpa för något när det ändå aldrig blir bra? Yes, jag har nått botten ännu en gång, och hur jag skall ta mig ur detta kan ju bli enormt spännande att se. Hehu!
Nyår då.. wiihoo, fira ensam. Sitta hemma hos mamma och uggla. YEEES vad jag älskar livet!! >____<
Jaja, jag skiter i vilket. Det hade väl ändå bara blivit tråkigt om man hittat på något. Dessutom lär man ju spara pengar på att slippa köpa en ny outfit tills dess..

LIVET SUUGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!!!

Tur att låten kan rädda dagen <3

TYCK TILL

KOMMeNTAR:

Namn:
^ ReMeMBeR Me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0