HAPPI NEW YEAR!

Visserligen är det la dagen innan, men vem fan bryr sig. Allting kommer säkerligen vara sådär jobbigt stressigt imorgon så jag kommer nog ändå inte hinna skriva, så jag får la få det avklarat nu redan :)
Året som gått.. tjaa.. vad skall man säga? Upp och ner, kaos, misär, alkoholintag, fyllesnack, bråk, osv osv osv.. men samtidigt ett av dom bästa åren också. Sjukt mycket roliga saker som hänt.
Men ungefär lika mycket kaos, bara hoppas på att 2009 bjuder på mer roliga saker ^_________^



årets klädsel: kjooooooool
årets smink: ögonskugga, kajal, mascara, ögonbrynspenna, rouge osv 
årets frisyr: ööööööh?
årets mat: det är la pasta as usual! 
årets köp: ja det undrar jag med xD
årets godis: lösgodis
årets bästa: cissi&niklas utan tvekan <3 
årets sämsta: allt jävla kaos
årets finaste: hihi, hanhanhan <3 
årets saknad: åh, jag saknar dänih som faaaaaaan!!! 
årets puss: HIHI! ^________^ 
årets kram: åh, men jag vet inte!
årets drog: din mamma!
årets låt: Infected mushroom - becoming insane! <3<3<3 
årets skiva: jag veeeeeeeeeet inte! 
årets film: sex and the city <3<3<3<33<3<3<3<3<3<3<3<3 
årets tv-program: men flera 
årets händelse: ptjaaa...
årets planer: hah, alldeles för många 
årets kommentar: vet eeeeeeeeeejsi
årets skada: hahaha
årets resa: karlskrona ^________^ 
årets avslutande: PUSSIS!

TYCK TILL

KOMMeNTAR:

Namn:
^ ReMeMBeR Me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0