Everything falls apart.

YES, kaoset är ett faktum i mitt liv just nu. Ingenting går som jag vill att det skall gå, jävligt kul. Nu står man här ensam (nästan iaf) bara för en liten jävla skitsak. Och ja, jag får ta på mig hela skulden. Det är bara jag som gjort fel som vanligt. Herregud säger jag bara.. Jag är både arg, ledsen och besviken på hela skiten. Vi var fler om det, ellerhur?!
Jaja, what to do, what to do. Jag har sån sjuk lust att bara packa mina saker och sticka långt åt helvete. Norrköping lockar mest faktiskt. Dänih finns åtminstone alltid där i vått och torrt. Thaaaankg god for that!

Och ÅÅÅH, underbara människa DU är! Du ställer alltid upp, och du stöttar mig. Jag är så sjukt glad för att du finns och gör mitt liv så fett mycket roligare. Jag hoppas verkligen att du alltid kommer vara en del av mitt liv! PUSS för allting :*

Och ja, jag har tappat livsglädjen helt och hållet, precis nu inför julen och allt. HEJA LIVET! Därför tänker jag fan lägga mig och glo på film och dö en smula..

HEJ!

TYCK TILL
Postat av: Osäkert om du kan gissa vem =)

Det läter inget vidare alls. Kan tyvärr inte ge några goda råd. Det vill man ändå inte höra när man är nere. En sak vet jag i alla fall. Att när man nått botten av allt skit, finns det bara en ljusare framtid att gå till mötes och jag är övertygad om att den kommer för dig snart =)



Förresten, vi kanske möts (någon annan gång istället) =)

2008-12-21 @ 23:07:14

KOMMeNTAR:

Namn:
^ ReMeMBeR Me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0