Christmas night.

USCH, det luktar verkligen kyla när man kliver ut på balkongen för att röka, jisses. Men vart fasiken är snön?! Visserligen hatar jag ju skiten, men det är det mysigaste som finns på självaste julafton. Åhå, kom kom kom snö! Sen kan du gärna få försvinna igen, eller nej, stanna ett litet tag så man hinner rejsa med pulka och liknande. Hehu!
Jaja, vi får väl se vad (morgon)dagen har att erbjuda. Känns som att det kommer bli rätt så värdelöst med tanke på att alla andra ska gå iväg, så jag får sitta här i min ensamhet. Får väl installera massa spel och sånt och sitta här och nörda tills alla andra kommer tillbaka. Det är ju åtminstone något.

Fett besviken på att lillebrors ps2 inte vill funka längre, jag som var sketans sugen på att lira guitar hero tidigare, men men.. det får väl vänta.Känns helt ruttet att alla redan gått och lagt sig, och här sitter jag helt ensam liksom.. Jaja, what to do, what to do.
Jag längtar tills denna jul är över, just nu HATAR jag verkligen skiten!


Tänk att stolthet alltid är något som skall ta överhanden. En liten ursäkt blir så förbannat svår att ge. Gilla läget! Dessutom stannar jag hellre här än att komma någonstans och känna mig ovälkommen.


Dagens vill ha: en puss!
Dagens klädsel: pyjamasbyxor, tjocktröja, underkläder osv..
Dagens smink: mascara + ögonbryn
Dagens frisyr: uppsatt
Dagens låt: crossfade - cold
Dagens saknad: åhåhåh <3
Dagens planer: tvtittande sen försöka sova.
Dagens bästa: att hansens kooom <3<3<3<3<3<3
Dagens roligaste: jadu, hahah.
Dagens dummaste: julen!
Dagens misslyckande: att jag inte orkat fixa klart mitt hår antar jag. 
Dagens köp: noooooothin' at all!
Dagens humör: nej, jag vet inte. orka livet!

TYCK TILL
Postat av: j

Puss!!!

2008-12-24 @ 12:17:26

KOMMeNTAR:

Namn:
^ ReMeMBeR Me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0